Головна| Про Союз| Основні напрямки діяльності

Основні напрямки діяльності


  • Правозахисна і правова допомога споживачам
    Союз надає правову допомогу споживачам шляхом їх консультування, допомоги в складанні претензій і позовних заяв, підтримки або представництва в судах, а також правової освіти.
  • Законодавча діяльність
  • Діяльність у сферах технічного регулювання
    Реалізовуючи девіз Міжнародної організації по стандартизації (ISO) «Стандарти для споживачів», а також, продовжуючи загальноприйняту світову практику формування технічних комітетів, «Союз споживачів України» бере участь в роботі 27 технічних комітетів із стандартизації (ТК).
  • Представницька діяльність
    Представлення інтересів споживачів в органах виконавчої, законодавчої влади і органів місцевого самоврядування відбувається шляхом співпраці з ними при підготовці нових нормативних правових актів та внесення змін до тих, що діють.
  • Представництво інтересів споживачів в судах
  • Діяльність по залученню грантів
    • 2006р. – компанією «АВК» у відкритому конкурсі грантів серед споживчих організацій країни 2006 р.
    • 2006р. – магазинами «Домотехніки» для дослідження споживчих очікувань і задоволеності товарами і послугами
    • 2007р. - мережею магазинів «Фуршет» для дослідження споживчих очікувань та моніторингу споживчої корзини
    • 2008р. – компанією «Кока-Кола Беверіджіз Україна» на інформаційно- просвітницьку діяльність
  • Дослідження і тестування продукції, представленої на ринку
    Союз проводить тестування і дослідження якості і безпеки продукції з метою поліпшення інформованості споживачів
    • 2005 р. – Союз споживачів організував незалежну експертизу мінеральної води «Боржомі» в лабораторіях Інституту колоїдної хімії і хімії води НАНУ, Інституту гігієни і медичної екології АМН України і «Укрметртестстандарта»
    • 2005 р. – тестування фасованої питної води, батарейок типу АА, холодильників
    • 2006 р. – тестування електрочайників, фенів, електром'ясорубок
    • 2007 р. – тестування вибілювачів
    • 2008 р. – тестування природної столової води. Тести були опубліковані в журналі «Потребитель+Рынок»
    • 2010 р. - тестування цементної продукції
  • Міжнародна діяльність
    Міжнародна діяльність Союзу направлена на налагодження зв'язків і зміцнення співпраці з міжнародними організаціями та їх представництвами для обміну досвідом
    • 2004 р. - голова правління Союзу Л. Школьник став представником України в керівному органі Міжнародної організації після стандартизації – Ради ISO
    • 2004-2005 рр. – налагодження зв'язків з Швейцарською асоціацією по стандартизації (SNV)
    • 2005 р. – налагодження співпраці з Міжнародною академією якості
    • 2006р.– участь в програмі по обміну досвідом у сфері захисту прав споживачів державними органами і недержавними організаціями Швеції
    • 2008 р. – участь в проекті Deutsche Welle «Радіопередачі для споживачів» 2007-2008 рр. – взаємодія з проектом ЄС і ПРООН «Спільнота споживачів»
    • 2009-2012 рр.  – взаємодія з Міжнародною Академією Стандартизації
  • Просвітницька діяльність
    Союз споживачів України, регіональні представництва Союзу та його обласні й міські організації активно займаються просвітницькою діяльністю. Починаючи з 2003 року, було випущено багато книг, брошур і буклетів, у тому числі:
    • «Довідник спожівача» – м.Дніпропетровськ, 2003 р.(видання здійснене за підтримки Канадського Фонду Співпраці)
    • «Стоп продаже сигарет несовершеннолетним» – м.Днепропетровськ, 2003р.
    • «Права потребителей в случае покупки товара ненадлежащего качества» – м.Дніпропетровськ, 2003 р.
    • «Спожівачу на допомогу» – м.Дніпропетровськ, 2004 р. (видання (видання здійснене за підтримки Канадського Фонду Співпраці)
    • «Спожівче право Україні. Юридичний збірник» – Київ, 2004 р.
    • «Все має знати споживач» – м.Дніпропетровськ, 2004 р. (видання здійснене за підтримки ініціативного центру сприяння активності і розвитку суспільного почину «Єднання» і фінансування АМР США)
    • «Потребителям о гарантийном термине, гарантийном ремонте (обслуживании) или гарантийной замене бытовых товаров» – м.Дніпропетровськ, 2004р.
    • «Финансово-экономические и административные санкции за нарушение законодательства о защите прав потребителей» – м.Дніпропетровськ, 2004р.
    • «Нет – детскому курению!» – м.Дніпропетровськ, 2004 р.
    • «Коментар до Закону Україні «Про рекламу»» – м.Київ, 2004 р.
    • Л.С. Школьник «Основи концепції національної продовольчої безпеки України» – м.Одеса, 2005 р.
    • «Пам’ятка юному споживачу. Я хочу бути розумнім і здоровім» – м.Дніпропетровськ,  2006 р.
    • Д.В.Сухинин. «Справочник потребителя. Вопросы и ответы» – м.Запоріжжя, 2004 р.
    • Д.В.Сухинін. «Довідник підприємця» – м.Запоріжжя, 2006 р.
    • Д.В.Сухинин. «Малая энциклопедия потребительских знаний» – м.Запоріжжя, 2007 р.
    • Ю.Мельник, В.Новіков, Л.Школьник «Основі управління безпечністю харчових продуктів» – Київ, 2007 р.
    • «Поради юному споживачу». Серія «Школьник для школьников» – м.Київ, 2008 р.
  • Видавнича діяльність
    Союз споживачів протягом всіх років своєї роботи веде активну видавничу діяльність.
    • 2001р. – почала виходити регіональна газета «Споживач», засновником якої стала ГО "Союз споживачів" у Дніпропетровській області.
      «Спожівач» – безкоштовна газета, журналісти якої намагаються донести об'єктивну інформацію представникам влади про «критичні» точки споживчого ринку, підсилити вплив суспільних інституцій і ЗМІ на рішення, що приймаються владою, з метою підвищення безпеки і поліпшення якості життя громадян як споживачів. «Спожівач» є переможцем II Національного конкурсу соціальної інформації «За здоровий спосіб життя», переможцем конкурсу «Соціальна реклама про шкоду паління і зловживання алкоголем», газета нагороджена дипломом міжнародної виставки Inter_press за активну позицію у відстоюванні і захисті інтересів і прав громадян і пропаганду здорового способу життя серед неповнолітніх.
    • 2004 р. – ініціатива та участь у випуску  додатку «Споживач» до газети «Київський телеграфъ»
    • 2005р.- почав виходити щомісячний журнал «Потребитель+Рынок»
    • «Потребитель+Ринок» – щомісячний журнал про якість життя, споживчі переваги і тренди, тести, дослідження, порівняння і рейтинги різної продукції і послуг, а також рекомендації з їх вжитку.
    • 2005р. – початок виходу щомісячного журналу «Потребитель+Власть» - всеукраїнський громадсько-політичний  журнал для тих, хто приймає рішення і думає про сьогодення і майбутнє країни. 
  • Видавнича діяльність у регіонах
    • 2004 р. – щомісячний додаток «Споживач» в громадсько-політичному виданні – газеті «Черкаський край»
    • 2005 р. – щомісячний додаток «Стандарт-Споживач» в газеті «Волинь» (Луцьк)
    • 2007р. – постійна рубрика «Допоможи собі сам» в газеті «Таврида», цикл телепередач «Для всех и каждого» (м. Симферополь)
    • 2008р. – щомісячна телепрограма «Азбука потребителя» (Севастополь)



 

Для споживачів
Від якості влади - до якості життя!
Знак якості Знак якості
Знак антиякості Знак антиякості
Опитування
Чи захищає влада ваші споживчі права?