Головна| Новини| Вітчизняні утеплювачі: якість європейська – ціна вдвічі нижча

Вітчизняні утеплювачі: якість європейська – ціна вдвічі нижча


Вітчизняні утеплювачі: якість європейська – ціна вдвічі нижча


Дата проведення: 09.08.2011г., час: 11:00 – 13:00
Місце проведення: пресс-центр ІА «ЛігаБізнесІнформ», м. Київ, вул. Тимофія Шамрило 23.

Організатор: Всеукраїнська громадська організація «Союз споживачів України», Асоціація «Всеукраїнський союз виробників будівельних матеріалів та виробів», видавництво «МедіаПрайсЦентр»

Якість і ціна – здається, дві взаємопов’язані речі. Та все насправді не так. Український будівельний ринок часто з легкістю доводить протилежне, тобто той факт, що навіть продукція яка не відповідає жодним показникам якості світу може коштувати як товар преміум- чи навіть еліткласу.

Кризорві роки розкрили на будівельному ринку України дуже серйозні проблеми як з якість будівельної продукції так і з формуванням вартості на неї. В гонитві за платоспроможним покупцем багато компаній в кризові роки йшли на відвертий демпінг для того щоб утримати бодай якойсь свої ринкові позиції. Досить часто демпінг для виробників ставав можливим тільки за рахунок зміни технології виробництва та зниження якості продукції.
Низька культура споживання на будівельному ринку серед приватного споживача дозволила вийти на ринок таким недобросовістним продавцям які низькоякісний пакувальний пінополістирол видавали за будівельну теплоізоляцію.
Подібні історії на будівельному ринку не поодинокі, саме тому в Ассоціації «Всеукраїнський союз виробників будівельних матеріалів та виробів», Всеукраїнської громадської організації «Союз споживачів України» та Асоціації «Укрінтерстандарт» і виникла ідея створення Всеукраїнської програми «Висока якість – чесна ціна». Мета програми проводити незалежні дослідження будівельних матеріалів та виробів з метою своєчасного інформування споживача про якість будівельної продукції.
В 2011 році засновники Програми звернулися до 7 представників ринку, які займалися виробництвом мінеральної вати, або ж її імпортом з проханням надати для випробувань зразки продукції. Всього на прохання відгукнулися лише два вітчизняних виробники «Техноніколь» та «Термолайф», решта продукції була закуплена у дилерів та в торгових мережах за кошт Асоціації.
Всього в Україні на сьогодні мінераловатні плити для утеплення вентильованих фасадів випускають лише 4 компанії «Техноніколь», «Термолайф», «Ізоват», «Мінмат ревербері». Основні імпортери – Rockwool, Paroc, Белтеп.
Для дослідження було надано 5 зразків продукції з порядковими номерами, але фактично до розгляду були взяті лише результати 4 виробників, тому що менеджер однієї з компаній-імпортерів продав зразки, що фактично за показниками густини не відповідали заявленій марці за ДСТУ.

Фахівцями бралися до уваги такі показники:
    густина кг/м. куб.,
    теплопровідність,
    міцність на стиск при лінійній деформації,
    водопоглинання при частковому зануренні,
    вміст органічних речовин,
    середня ринкова ціна в гривнях.

На попередніх засіданнях експертна рада зійшлася в думці що однозначно переможцями з високими якісними показниками і оптимальною ціною стають зразки №1 та №2. Під цими номерами проходили випробування зразки продукції торгових марок «Техноніколь» та «Термолайф».

Результати досліджень та висновок експертної ради надалі планується надати для ознайомлення головам обласних та міських рад, а також фахівцям профільних комітетів.

Рада експертів програми «Висока якість – чесна ціна»


Для споживачів
Від якості влади - до якості життя!
Знак якості Знак якості
Знак антиякості Знак антиякості
Опитування
Чи захищає влада ваші споживчі права?