Головна|Новини

У Держспоживінспекції України відбувся круглий стіл “Сучасний стан системи захисту прав споживачів в Україні, шляхи її реформування”

05.02.15

30 січня 2015 в приміщенні Держспоживінспекції України пройшло засідання Круглого столу “Сучасний стан системи захисту прав споживачів в Україні, шляхи її реформування”, організатором якого виступив Комітет з питань захисту прав споживачів страхових послуг Громадської ради при Держспоживінспекції України.

Метою проведення Круглого столу був аналіз сучасного стану системи захисту прав споживачів в Україні та обговорення його учасниками шляхів її реформування.

В засіданні Круглого столу  взяли участь: Президент НДЦ "Незалежних споживчих експертиз "ТЕСТ" Безрукій Валентин Аркадійович;  Віце - президент Всеукраїнської федерації споживачів «Пульс» Борадачева Наталія Володимирівна;  Голова Правління ГО "Всеукраїнське об'єднання споживачів страхових послуг "Страховий захист" Дарков Василь Миколайович;  Головний редактор "Споживач інфо" Кононенко Олег Вікторович; Заступник Голови ГО "Громадський контроль захисту прав споживачів» Котехова Ольга Юріївна; Член Правління Всеукраїнської федерації споживачів «Пульс» Лига Андрій Іванович;   Голова Правління ВГО "Фінансова грамота України" Стрельніков Михайло Вікторович;  Заступник Голови Правління ВГО “Союз споживачів України” Цільвік Олег Валерійович; Голова  «Всеукраїнської асоціації захисту прав споживачів» Кравченко Ірина Миколаївна; оглядач газети “Голос України” Луканська Ганна Валентинівна, журналіст Газети “Факти” Рибінська Ірина Володимирівна; Представник Ради підприємців при КМУ Подлесна Світлана Сергіївна; Начальник відділу контролю у сфері послуг Управління захисту прав споживачів Держспоживінспекції України Кобельков Олег Валентинович;  Заступник начальника Управління, начальник відділу діловодства та роботи із ЗМІ Соломяна-Біссієр Ілона Миколаївна; представник “Дедал Інфо” Борис Пелех.

 Під час, відкритої на засіданні Круглого столу дискусії, були обговорені наступні питання:

-    структура сучасної системи захисту прав споживачів в Україні і її основні складові;

-    законодавче забезпечення  функціонування системи захисту прав споживачів в Україні;

-    державна політика в сфері захисту прав споживачів. Стратегія сталого розвитку “Україна 2012” та Програма діяльності Кабінету Міністрів України на 2015 рік про захист прав споживачів;

-    ефективність існуючої системи захисту прав споживачів в Україні і її відповідність сучасній європейській системі захисту прав споживачів;

-    основні проблемні питання функціонування системи захисту прав споживачів в Україні.

-необхідність та шляхи реформування системи  захисту прав споживачів в Україні.

-    взаємодія громадських організацій споживачів з органами державної влади та бізнесом.  

          За результатами обговорення питань Круглого столу, був прийнятий за основу проект «Звернення учасників Круглого столу до влади та бізнесу», а також утворена Ініціативна група для підготовки та проведення Установчих зборів з утворення загальноукраїнського представницького органу споживачів України.

Для споживачів
Від якості влади - до якості життя!
Знак якості Знак якості
Знак антиякості Знак антиякості
Опитування
Чи захищає влада ваші споживчі права?