Головна|Новини

Прес-анонс. Обличчям до споживачів: ризики на ринку фасованого цементу

10.03.16

15 березня 2015 року (Прес-центр Інформаційного агентства «Інтерфакс, Київ, вул. Рейтарська, 8/5а). Прес-конференція до Всесвітнього дня захисту споживачів по підсумкам спільного проекту Асоціації «Укрцемент» та Всеукраїнської громадської організації «Союз споживачів України»

«Обличчям до споживачів: ризики на ринку фасованого цементу»

           Закінчено третю хвилю спільного проекту Асоціації «Укрцемент» та ВГО «Союз споживачів України» «Обличчям до споживачів: ризики на ринку фасованого цементу». Цього разу у фокусі нашої уваги були в основному будівельні супермаркети м. Києва.

Проект існує з 2013 року та створений для виявлення ризиків для споживача під час придбання на споживчому ринку України фасованого цементу, а саме проведення досліджень зразків цементу на відповідність якості та маркування діючим в Україні нормативам  (ДСТУ Б В.2.7-46-2010, ДСТУ Б В.2.7.-112-2002) та поширення серед широкого кола споживачів об’єктивної та достовірної інформації щодо якості цементу.

Захист прав споживачів це складова частина захисту прав людини. Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на

1) захист своїх прав державою;

2) належну якість продукції та обслуговування;

3) безпеку продукції;

4) необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця) та ін.

В рамках цього проекту ми проводили визначення ранньої та стандартної міцності, оцінку маркування мішку та визначення наявної ваги. За результатами дослідження якості було проведено ряд звернень щодо ситуації на ринку фасованого цементу до державних контролюючих органів

А це звернення до Споживача! Споживач має право знати на що треба звернути увагу для того щоб придбати  якісний цемент.

Жоден із досліджених зразків цього дослідження не відповідає всім вимогам нормативних документів.

Щодо якості цементу, а саме показників ранньої та стандартної міцності  (ДСТУ Б В.2.7-46-2010),  90 відсотків зразків не відповідають вимогам.

При тому що регламентована стандартом мінімальна міцність при стиску в передбачені стандартом кінцеві строки, для марки (класу міцності) цементу 400, у 28 діб повинна бути не менше 40 Мпа, найменший показник склав  8,24 Мпа. Чи ми можемо взагалі це називати цементом? Середній показник міцності склав 24,4 Мпа, при необхідних 40.

90 відсотків зразків продукції в будівельних супермаркетах м.Києва не відповідають заявленій на мішку вазі. При цьому найменша встановлена вага менша майже на 5 кг., та дорівнює 19,1 кг., при необхідній 25 кг.

Щодо маркування найбільш типовим порушенням є те, що на мішку не вказано виробника цементу.

Вважаємо, що така ситуація суперечить в першу чергу інтересам людини, громадянина, споживача, а також інтересам держави у цілому. Цементна галузь України також зіткнулася  з комплексом проблем у зв’язку із існуванням на ринку значної кількості фасованого цементу, який не відповідає діючим якісним вимогам та  недобросовісно конкурує з цементом офіційних, відповідальних виробників.

На цей час асоціація «Укрцемент», яка об’єднує цементників України, стає на захист споживачів будівельної продукції -  здійснює систематичний моніторинг наявності фальсифікованого тарованого цементу і введення в оману громадян України, констатує факти недобросовісної конкуренції з боку фальсифікаторів та невиконання вимог діючих нормативних актів.

Цей жахливий стан речей, в першу чергу, становить реальну загрозу вітчизняним споживачам.

Споживач має право знати і має право вибирати якісний продукт. Саме громадська спільнота може стати ініціатором руху боротьби із цією небезпечного хворобою вітчизняної економіки.

 Учасники прес-конференції - керівництво асоціації «Укрцемент», ВГО «Союз Споживачів України», а також підприємств-виробників цементу України:

 Мігел Машаду – голова Асоціації «Укрцемент», директор з розвитку в Україні CRH Ukraine

 Скільский Роман Володимирович – виконавчий директор Асоціації «Укрцемент»

 Лопатьєв Петро Сергійович – керівник проектів та програм Асоціації «Укрцемент»

 Цільвік Олег Валерійович – заступник голови ВГО «Союз споживачів України»

 Казакевич Тетяна Миколаївна – директор з продажів ПАТ «Дікергофф Цемент Україна»

 Баталіна Марина Миколаївна - керівник Київської філії АТ «Євроцемент-Україна».

 

Прес-служба Асоціації "Укрцемент"

 

Для споживачів
Від якості влади - до якості життя!
Знак якості Знак якості
Знак антиякості Знак антиякості
Опитування
Чи захищає влада ваші споживчі права?