Головна|Новини

Новини управління якістю

09.04.10

Директор Центру систем якості «Приріст-Система» Тарас Калита під час стажування у Японії написав статті:

“Орієнтація на внутрішніх споживачів  при удосконаленні системи управління: для кого виконується ця робота”, 

“Процесний підхід – що зробити, щоб він став реальністю в організації”, 

“Інтегровані системи управління: що і куди інтегруємо”, 

“Деталізація документованих описів процесів: як сумістити керованість і гнучкість”.


Зі статтями можна ознайомитися на сайті Української асоціації якості www.uaq.org.ua 
за посиланням: http://www.uaq.org.ua/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=134

Для споживачів
Від якості влади - до якості життя!
Знак якості Знак якості
Знак антиякості Знак антиякості
Опитування
Чи захищає влада ваші споживчі права?