Головна|Новини

Привітання Союзу споживачів України з нагоди Всесвітнього дня прав споживача!

13.03.14

Права споживачів є фундаментальною ознакою сучасного демократичного суспільства з розвинутими цивілізованими ринковими відносинами, де влада ефективно захищає конституційні права громадян як споживачів, а бізнес керується Європейською моделлю ділової досконалості, яка на перше місце ставить задовільнення інтересів споживачів.

Традиційно, 15 березня світова спільнота відзначає Всесвітній день прав споживачів, який з 1985 року проводиться під егідою Організації Об’єднаних Націй. Генеральна Асамблея ООН у своєму історичному документі «Керівні принципи для захисту інтересів споживачів», прийнятому в 1985 році і оновленому в 1999, акцентувала увагу урядів, особливо країн що розвиваються, на відповідальності за забезпечення реалізації прав громадян як споживачів.

Щорічно Міжнародна організація споживачів (Consumers International, CI) визначає тематику цього дня. У 2014 році він проходить під гаслом «Fix Our Phone Rights! Justice for mobile consumers». Таким чином, робиться акцент на якості послуг мобільного зв’язку, адже у світі загальна кількість користувачів цих послуг сягає понад шість мільярдів людей. Consumers International відзначає, що мобільний зв’язок має важливе значення для отримання своєчасної достовірної інформації, а також є інструментом у розширенні можливостей захисту прав громадян як споживачів.

 

В той же час, Союз споживачів України упевнений, що особливої уваги з боку влади в нашій країні потребує захист людини у трьох основних напрямках її життєдіяльності: якість і безпека продуктів харчування, питної води і медичних препаратів. Вже давно на часі впровадження нових підходів щодо адаптації українського законодавчого поля та невідкладне реформування органів державної влади у сферах захисту прав споживачів і технічного регулювання (метрологія, стандартизація, сертифікація тощо) відповідно до міжнародних та європейских стандартів.

Впевнені, щоб досягти високих стандартів якості та безпеки життя громадян, покращити соціально-економічну ситуацію в державі необхідно поєднати дії влади, соціально-відповідального бізнесу та інститутів громадянського суспільства, налагодити у цьому трикутнику ефективний діалог, в якому людина-споживач займе своє головне місце.

Отже, бажаємо всім споживачам країни міцного здоров’я, наснаги та багато сил для відстоювання своїх споживчих прав!

 

 

Прес-служба Союзу споживачів України

15 березня 2014 року

Для споживачів
Від якості влади - до якості життя!
Знак якості Знак якості
Знак антиякості Знак антиякості
Опитування
Чи захищає влада ваші споживчі права?